Счетоводно обслужване:
Абонаментно счетоводно обслужване:

  • Ежемесечно осчетоводяване на счетоводната документация
  • Месечно приключване на фирмената отчетност на база на предоставени от клиента документи и информация
  • Изготвяне и подаване на справка-декларация и други документи, съгласно ЗДДС
  • Изготвяне на платежни документи за разплащане към бюджета

Годишно счетоводно приключване:

  • Изготвяне на годишните счетоводни отчети на фирмата съгласно действащото законодателство, НСС и МСС.
  • Изготвяне и подаване на годишна данъчна декларация на компании
  • Изготвяне и подаване на годишна данъчна декларация на физически лица
  • Изготвяне на годишни статистически форми за Националния статистически институт

Отчети за мениджмънта:

  • Предоставяне на месечни/тримесечни отчети в стандартна форма (зададена от нашия софтуер)
  • Изготвяне на месечни/тримесечни отчети по форма и съобразени с дейността на фирмата и желанието на клиента
  • За удобство на нашите клиенти отчетите могат да се предоставят на английски език
  • Нашият екип предоставя всякакъв вид вътрешно-фирмени справки, необходими за анализ на дейността на различните фирмени отдели

Персонал и заплати:

  • Регистрация и пререгистрация на трудови договори
  • Изготвяне на трудови и граждански договори
  • Изготвяне на месечна ведомост и фишове за заплати
  • Изчисляване и определяне на данъци и осигуровки
  • Изготвяне на платежни нареждания за изплащане на данъци и осигуровки към бюджета
  • Представяне на информация за осигурените лица в регистъра на НОИ
  • Представителство пред органите на социално осигуряване при ревизии

Вътрешен одит:
Ако искате да разберете дали всичко е наред със счетоводното отразяване на дейността на вашата фирма, спазва ли се действащото законодателство, НСС и МСС, може да се обърнете към нашия екип.
Ние ще направим необходимите проверки на фирмената документация и начина, по който тя е отразена във вашите счетоводни регистри. Ще ви дадем подробен отчет на счучващото се във вашето счетоводство, анализираме ситуацията и ще дадем препоръки и насоки за коригиране на несъответствията, за да ви гарантираме нужното спокойствие.

Данъчни консултаци:
Данъците са неразделна част от всеки бизнес и всяка дейност, която носи съответно приходи на компанията. Независимо от големината на фирмата и нейният оборот данъците оказват вклияние върху реализираната печалба. Ефектът от данъците е важен за планирането на фирмените разходи, както и паричните потоци.

  • Ние ви предлагаме ефективно управление на данъчните ефекти върху резултатите от дейността на вашата фирма
  • Предоставяме възможност за планиране на данъчните разходи
  • Оптимизираме дължимите данъци, според дейността на вашата фирма
  • Прилагаме съответните действащи Спогодби за избягване на двойното данъчно облагане

Административни услуги:
Некст Поинт предлага на своите клиенти различни административни услуги с цел улесняване ежедневната работа на своите клиенти.

  • Издаване на актуално състояние
  • Вписване на промени в ТР
  • Публикуване на годишни отчети в ТР
  • Издаване на документи за наличие/липса на данъчни задължения
  • Изготвяне на договори за заем, наем, услуги и други документи
  • Изготвяне на пълномощни
  • Откриване/закриване на банкови сметки
  • Он-лайн банкиране
  • Писмени преводи от/на английски език